• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2
فرماندار شهرستان پارس آباد

کسب رتبه اول استان در ارزیابی عملکرد توسط دادگستری پارس‌آباد

  • کد خبر : 16038
  • 06 تیر 1403 - 14:27
کسب رتبه اول استان در ارزیابی عملکرد توسط دادگستری پارس‌آباد
نسیم اردبیل_ جابر جهان‌بین فرماندار و رئیس شورای تامین به همراه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و فرماندهی انتظامی و مرزبانی و اعضای شورای تامین با حضور در دادگستری پارس‌آباد با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و هفته قوه قضاییه را تبریک گفتند.

به گزارش نسیم اردبیل، جهانبین قوه قضاییه را مرجع عدالت و دادگستر عنوان کرد و گفت تحقق عدالت یکی از محورهای اصلی ملت ایران در انقلاب بود و شهید بهشتی به عنوان شهید راه عدالت الگویی برای تمامی خادمان ملت شد.

وی هماهنگی بین قوه قضاییه و قوه مجریه را در بالاترین سطح خود دانست و گفت همکاری دو قوا باعث ایجاد امنیت پایدار و سرعت گرفتن توسعه و آبادانی دررمنطقه گردیده است.

اکبر نوری رئیس دادگستری شهرستان پارس‌آباد نیز از کسب رتبه اول ارزیابی استان توسط دادگستری شهرستان خبر داد و گفت دادستانی و همکاران دادگستری و قضات با جدییت و همت در حال فعالیت و برای خدمت به مردم ایثارگرانه اقدام می‌کنند.

وی توجه به پیشگیری از وقوع جرم و حل مشکل اسناد اراضی و جلب کمک خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد و حمایت از خانواده زندانیان و حمایت از کمپ های ترک اعتیاد را بسیار مهم در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت توفیقات خوبی در سرعت گرفتن به رسیدگی پرونده های ورودی در شهرستان بدست آمده و همه در سایه تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی با دستگاه قضايي است.

 

لینک کوتاه : https://nasimardabil.ir/?p=16038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.