• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2
پس از گذشت ۴۲ سال صورت گرفت

دیدار صمیمی مدیرآموزش و پرورش شهرستان پارس آباد با معلم اول ابتدایی اش

  • کد خبر : 16227
  • 03 مرداد 1403 - 9:23
دیدار صمیمی مدیرآموزش و پرورش شهرستان پارس آباد با معلم اول ابتدایی اش
نسیم اردبیل_ الله بخش نجفی مدیرآموزش و پرورش پارس آباد به همراه معاون پرورشی و کارشناس مسئول عملکرد با حضوردر شهرستان نمين استان اردبیل ،با سرکار خانم افسر عسگری معلم کلاس اول ابتدایی اش پس از گذشت ۴۲ سال در محل منزل ایشان دیدار تازه کرد و خاطرات ویژه و صمیمانه ای از فداکاری آن روزها به میان آمد و جان تازه گرفت.

به گزارش نسیم اردبیل، مدیر آموزش و پرورش پارس آباد در دیدار صمیمی با معلم دوران ابتدائی اش سرکار خانم عسگری گفت: در برابر بزرگی و بزرگواری این معلم عزیز بنده همان شاگرد کلاس اول دبستان هستم.

الله بخش نجفی پس از ۴۲ سال  دوری  از معلم  اول ابتدایی اش  تا این که اواخر تیرماه ۱۴۰۳ دیدار با معلم الفبای زندگیش برایش فراهم گردید، حالا  از فضیلت، مهربانی؛ صداقت، اخلاق حسنه و نجابت و عشق مادرانه اش می گفت و حس عجیبی از تاثیر کلام و رفتار معلمش همواره در درونش احساس می کرد؛ بسیار مصر است که  به پاس آن همه زحمات و محبت های معلمش هدیه را شخصاً  به دستان پرمهر و محبت  او بسپارد؛با کمال تواضع و فروتنی و به مانند یک دانش آموز قدرشناس رفتار  می نماید و سرکار خانم عسگری  با عشق از خاطرات آن دوران می گفت و رفتار و سخنش هنوز بوی مهربانی معلمانه آن دوران را داشت که  مدیر آموزش و پرورش  ترسیم کرده بود؛ سرکارخانم عسگری  در این دیدار اشک شوق در چشمانش حلقه میزند و برای توفیق دانش آموزش دعا می کند.

دراین دیدار  که در منزل سرکار خانم عسگری با حضور همسرشان برگزار گردید و در پایان تقدیرنامه ای  به ایشان تقدیم گردید.

نجفی در این دیدار اظهار داشت: هرگاه صحبت از معلمی فداکار، دلسوز و مهربان و متخلق به اخلاق حسنه و علاقه مادرانه به دانش آموزان به میان می آمد خانم عسگری در ذهنم متبادر می شد.

وی پس از پیدا کردن آدرس محل سکونت ایشان در شهرستان نمین به همراه جمعی از همکاران معاونت پرورشی و  ارزیابی عملکرد در منزل ایشان حضور یافته و پس از ۴۲ سال دیدارها تازه گردید و خاطره ای ویژه از فداکاری آن روزها به میان آمد.

مدیر آموزش و پرورش در وصف احوالات معلم اولینش گفت:هرچند سنی از ایشان گذشته بود اما جوهره مهربانی کماکان محفوظ، صدا آرام بخش، رفتارها مهربانانه، و در برابر بزرگی و بزرگواری این معلم عزیز بنده همان شاگرد کلاس اول دبستان هستم.

Lavc58.54.100

لینک کوتاه : https://nasimardabil.ir/?p=16227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.