• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

حبس شش ماه الی یک سال در انتظار رانندگانی که به صورت تعمدی نسبت به جعل در ارقام پلاک انتظامی می نمایند

  • کد خبر : 14284
  • 09 بهمن 1402 - 9:03
حبس شش ماه الی یک سال در انتظار رانندگانی که به صورت تعمدی نسبت به جعل در ارقام پلاک انتظامی می نمایند
نسیم اردبیل_ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل سرهنگ سید حجت فتاحی در تشریح این خبر گفت :در پاسخ به مطالبات به حق مردم بزرگوار استانمان،پلیس راهنمایی و رانندگی با مشارکت تمامی یگان های انتظامی استان،در تداوم طرح های ضربتی برخورد با موتورسیکلت و خودروهای فاقد پلاک وپلاک مخدوش را به مرحله اجرا گذاشته  ودر ده ماهه سال جاری تعداد۵۹۹دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک وپلاک مخدوش برابر مقررات اعمال قانون وتعداد ۳۱۸دستگاه موتورسیکلت نیز در این مورد به پارکینگ منتقل شده است ونیز تعداد ۱۵۲۳۶دستگاه خودروی فاقد پلاک وپلاک مخدوش برابر مقررات اعمال قانون و در این رابطه تعداد ۹۰۵دستگاه خودرو به پارکینگ انتقال یافته است.  

به گزارش نسیم اردبیل، سرهنگ فتاحی افزود: رانندگان خودرو وموتورسیکلت سوارانی که به صورت تعمدی نسبت به جعل در ارقام پلاک انتظامی اقدام کرده بودند به جهت اقدام مجرمانه جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار کرد: رانندگی با وسایل نقلیه فاقد پلاک زمینه ساز وقوع انواع تخلفات و جرم وجنایت بوده و به همین علت پلیس با متخلفان به طور جدی وبدون اغماض برخورد می نماید.

سرهنگ فتاحی بیان کرد :طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرکس ارقام و مشخصات وسایل نقلیه خود را دست کاری و تغییر دهد به حبس از ۶ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://nasimardabil.ir/?p=14284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.