• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

جلسه هم اندیشی برنامه های دهه فجر شهرستان پارس آباد برگزار شد

  • کد خبر : 7938
  • 04 بهمن 1401 - 12:25
جلسه هم اندیشی برنامه های دهه فجر شهرستان پارس آباد برگزار شد
نسیم اردبیل_ برگزاری جلسه هم اندیشی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باحضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار،شهردار،بخشداران، مدیران ادارات و سایراعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش نسیم اردبیل،محمدزاده معاون فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ، لزوم همکاری و تعامل مسئولین دستگاه های اجرایی دربرگزاری هرچه باشکوهتر مراسم گرامیداشت دهه فجر را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان این مطلب که برنامه های دهه فجر، انقلاب فرصت مناسبی است تا ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان به نمایش گذاشته شود افزود : برنامه ریزی ها باید به گونه انجام شود که توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان در حوزه های مختلف معرفی شوند.

محمدزاده معاون فرماندار افزود :توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در ایام دهه فجر باید نسبت به فرهنگ سازی و اجرای برنامه ها با محوریت آموزشی و فرهنگی اهتمام گردد و در مدارس و دانشگاهها برنامه های متناسب با قشر جوان و نوجوان اجرا شود و برای آشنا سازی نسل جوان با مبانی انقلاب اسلامی تلاش شود و با توجه به اینکه دشمنان در صدد براندازی این نظام و انقلاب را دارند مردم و تمامی دستگاهها در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر اهتمام نمایند. و ادارات شهرستان نسبت به آذین بندی و نصب بنر و شهرداری نسبت به آذین بندی سطح شهر اقدامات لازم را بعمل آورند.

در ادامه ،ارائه دستورالعمل چگونگی اجرای برنامه ، نحوه همکاری و مشارکت هریک از ادارات و ارگان ها در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

لینک کوتاه : https://nasimardabil.ir/?p=7938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.