• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
4

جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل

  • کد خبر : 7711
  • 25 دی 1401 - 21:23
جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل
نسیم اردبیل_ سیدحامد عاملی استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل آماده برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل می شود

به گزارش نسیم اردبیل،جلسه ویدئو کنفرانس هماهنگی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل به ریاست استاندار اردبیل و با حضور مدیران کل و فرمانداران شهرستانهای تابعه استان و ادارات حضور ستاد بزرگداشت برگزار و بر برگزاری با شکوه و شایسته این کنگره تاکید شد.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه ویدئو کنفرانس هماهنگی برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: در حالی که هفت ماه به برگزاری این کنگره باقی مانده، باید برنامه‌ریزی‌ها و جهت‌گیری‌ها به سمتی باشد تا استان اردبیل آماده برگزاری این رویداد معنوی باشد.
وی تصریح کرد: با اقداماتی که کارگروه‌های تخصصی برای برگزاری با شکوه این کنگره انجام می‌دهد، قطعاً در تابستان سال آینده شاهد برگزاری یکی از کنگره‌های موفق و ماندگار شهدا در کشور خواهیم بود که در این زمینه ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده از سوی گروه‌های مختلف می‌تواند در کنار رفع مشکلات، به توانمندسازی‌ها کمک کند.

استاندار اردبیل ضرورت طراحی ائلمان، تندیس و تأمین اعتبار مورد نظر برای برگزاری این کنگره را یادآور شد و گفت: باید ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و معنوی این استان برای طراحی نمادها و نشانه‌های کنگره مورد توجه قرار گیرد تا با بهره‌گیری از توان هنرمندان مجرب و کاربلد بتوان در این زمینه اقدامات مؤثری را انجام داد.
سید حامد عاملی افزود: باید در هفت ماه باقیمانده زمان‌بندی و روزشماری برای برگزاری جلسات، انجام طرح‌ها و برپایی نشست‌های مختلف را مورد رصد و پایش قرار داده و زمینه خوبی را برای برگزاری این کنگره فراهم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در هر کارگروهی شایسته است از توان نخبگان در حوزه‌های مختلف استفاده شود تا هر چه بهتر این کنگره به تناسب قابلیت‌های استان برگزار و ارزیابی‌ها نیز به دقت انجام شود.

استاندار اردبیل در پایان جلسه گفت: کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://nasimardabil.ir/?p=7711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.