• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
3

جلسه شورای اداری با محوریت هفته بسیج در شهرستان پارس آباد برگزار شد

  • کد خبر : 6427
  • 24 آبان 1401 - 9:01
جلسه شورای اداری با محوریت هفته بسیج در شهرستان پارس آباد برگزار شد
نسیم اردبیل_جلسه شورای اداری با محوریت هفته بسیج با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه ، شهردار،رئیس دادگستری،مسئولان ادارات درمحل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد

به گزارش نسیم اردبیل، جابر جهانبین فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت :بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن برای مقام و ثروت دفاع نمیکند ، بسیجی کسی است که وجودش و توانش تقدیم‌میکند تا آرمان ها و ارزش ها و شایستگی های کشور محفوظ بماند.
وی افزود:یک فرد بسیجی برای اطلاع از امنیت کشور و برای حفظ آرمان‌های انقلاب آماده است خود را قربانی کند ولی آرمان‌ها و امنیت و آرامش کشور حفظ شود.
در این جلسه فرماندار پارس آباد بر برگزاری با شکوه مراسمات هفته بسیج اشاره  و بر برنامه محور بودن ادارات و گزارش عملکرد ماهانه و رفع مشکلات در حوزه بانک و دارو و خرید محصولات کشاورزی و برنامه ریزی برای اجرای الگوی کشت و تامین آب فصل زراعی آتی و حل مشکل  کمبود آب شرب روستایی در فصل تابستان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان در ادامه، خود حفاظتی در مقابل تهدیدات و تهاجمات توسط دستگاه های اجرایی، پایه گذاری میز خدمت توسط بسیج باهدف راهنمایی و جلوگیری از سرگردانی مراجعین و اطلاع حق و حقوق قانونی خود، از دو کارکرد مهم بسیج نام برد.
وی تاکید کرد: اتصال به شبکه دولت مسئله مهمی است، اداراتز که هنوز موفق نشدند به شبکه دولت متصل شوند در این رابطه اقدام کنند.
وی اظهار داشت: شهرداری و راهداری و همچنین همه دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران، آمادگی لازم برای اتفاقات غیرمتقربه داشته باشند،سناریورهای لازم را تهیه کنند و در دستور کار قرار دهند.
جهان بین در پایان گفت:با توجه به آغاز فصل سرد شرکت پخش فرآورده های نفتی و گاز در شهرستان موظف هستند ، سوخت مورد نیاز را شهروندان تامین کنند.

در ادامه این جلسه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارس آباد گزارشی از برنامه های هفته بسیج و مدیر جهاد کشاورزی گزارشی از وضعیت کشت و فروش محصولات کشاورزی و برنامه الگوی کشت برای سال زراعی آتی گزارشی ارائه کرد و مدیر آب و فاضلاب نیز میزان پیشرفت پروژه ها را بیان و گزارشی از برنامه ریزی برای رفع مشکلات آب شرب ارائه کرد و مدیر صنعت و معدن و تجارت از تشدید نظارت بر بازار و نانوایی ها گزارش ارایه کرد
در ادامه این جلسه سرهنگ پیرجاهدفرمانده سپاه پارس آباد با اعلام اینکه اگر بسیج در هشت سال دفاع مقدس نبود، سرنوشت مملکت ما امروز شاید چیز دیگری رقم می خورد، گفت: امروز انکار بسیج، انکار مملکت و کشور است و  به برکت اخلاص، ایثار، مردم‌داری و خدمت بسیج است که با روحیه بسیجی و جهادی در بسیاری از حوزه‌ها به پیشرفت قابل توجهی می‌رسیم.
وی تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس،آرمان های انقلاب و امام راحل.ره،یادآوری به نسل های جوان، ادامه دادن راه شهدای برای دفاع از کشور، ایجاد راه روشن و پیشرفت در حوزه های مختلف و…. از مهمترین اهداف هفته بسیج است که با خلوص نیت و تفکر جهادی و بسیجی باید انجام دهیم.
پیرجاهددر ادامه با اعلام اینکه فضاسازی و تبلیغات محیطی در هفته بسیج مدنظر همه ادارات و نهادهای شهرستان باشد، بر هماهنگی بیش از پیش مسئولان بر برنامه ریزی و اجرای منجسم برنامه ها و بزرگداشت هر چه با شکوه هفته بسیج با حضور فعال همه ادارات و نهادها تأکید کرد.

 

لینک کوتاه : https://nasimardabil.ir/?p=6427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.