• امروز : جمعه - ۲۳ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 13 September - 2024
0
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

اعمال تخفیف برای مطالبات شهرداری بمناسبت هفته دولت و دفاع مقدس/ مجوز بازگشایی خیابان ۲۰متری آرازعلی صادر شد

  • کد خبر : 16589
  • 27 مرداد 1403 - 8:15
اعمال تخفیف برای مطالبات شهرداری بمناسبت هفته دولت و دفاع مقدس/ مجوز بازگشایی خیابان ۲۰متری آرازعلی صادر شد
نسیم اردبیل_ سجادمحمد حسن پور نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از صدور مجوز برای اعمال کاهش ۳۰ درصد در عوارضات شهرداری به وی با بیان اینکه طبق سنوات گذشته شهرداری همزمان بافرا رسیدن هفته دولت و دفاع مقدس در مطالبات خود کاهش و تخفیف در عوارضات را اعمال می‌کند؛ افزود:امسال نیز این طرح با اصلاحاتی و اضافه کردن چند بند دیگر اجرا خواهد شد.

به گزارش نسیم اردبیل،  نایب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: لایحه کاهش و تخفیف در عوارضات شهرداری امروز در ۱۱۰ امین جلسه رسمی شورای شهر مطرح و با موافقت اکثر اعضای شورای شهر به تصویب رسید و به زودی اجرا خواهد شد.

محمدحسن پور بیان کرد: شهروندان میتوانند با بهره گیری از این فرصت طلایی علاوه بر اینکه شهرداری را در اخذ مطالبات خود یاری کنند، بلکه عوارض و جرایم خود را بصورت اقساطی ۵۰ درصد نقد نیز پرداخت کنند.

وی به اجرای این طرح از تاریخ یکم شهریور تا دهم مهرماه اشاره کرد و افزود: از یک شهریور تا ۲۰ شهریور ۳۰ درصد و از ۲۱ شهریور تا ۱۰ مهرماه ۲۰ درصد خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل د خصوص لایحه ای دیگر مبنی بر بازگشایی خیابان ۲۰ متری آراز علی(شهریار)گفت: با توجه به خواسته اهالی شریف این منطقه مبنی بر بازگشایی این خیابان بیش از ۲۳ ملک واقع در طرح تعریض تملک شد و عملیلت بازگشایی آغاز خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://nasimardabil.ir/?p=16589

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.