• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2

اعتراف سارق حرفه ای به ارتکاب ۸۰ فقره سرقت باطری خودرو

  • کد خبر : 15690
  • 09 خرداد 1403 - 14:16
اعتراف سارق حرفه ای به ارتکاب ۸۰ فقره سرقت باطری خودرو
نسیم اردبیل _فرمانده انتظامی استان از دستگيری سارق حرفه ای و سابقه دار در عمليات ماموران کلانتری 17 "وحدت" اردبيل و اعتراف او به ارتکاب 80 فقره سرقت باطری خودرو خبر داد.

 

 به گزارش نسیم اردبیل ، فرمانده انتظامی استان از دستگيری سارق حرفه ای و سابقه دار در عمليات ماموران کلانتری ۱۷ “وحدت” اردبيل و اعتراف او به ارتکاب ۸۰ فقره سرقت باطری خودرو خبر داد.

 

سردار “جواد تقوی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پليس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در اردبيل، بررسی  موضوع با هدف کشف سرقت ها و دستگيری سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی و تحقيقات هدفمند، ردپای سارقی حرفه ای و سابقه دار در رابطه با سرقت های به وقوع پيوسته شناسايی؛ که پس از هماهنگی قضائی و با اشرافيت اطلاعاتی، سارق در عمليات هوشمندانه پليسی دستگير شد.

فرمانده انتظامی استان اردبيل گفت: سارق در بازجويی های تخصصي و در مواجهه با دلايل و مستندات قانونی پليس لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۸۰ فقره سرقت باطری خودرو اعتراف؛ که در اين رابطه يک نفر خريدار اموال مسروقه در يک عمليات پليسی دستگير شد.

سردار تقوی بيان داشت: در رابطه با پرونده سارق و خريدار اموال مسروقه، بيش از ۶۰ عدد باطری خودرو مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامي استان اردبيل در خاتمه با تاکيد بر اينکه پليس با قاطعيت با سارقان برخورد و فضای جامعه را براي جولان آنان و ارتکاب جرم ناامن کرده؛ خاطر نشان کرد: توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش های همگانی حوزه پيشگيری از سرقت، ضامن ناکامی سارقان است.

لینک کوتاه : https://nasimardabil.ir/?p=15690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.