• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

نادر پورمهدی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان مشگین شهر معرفی شد

  • کد خبر : 16807
  • 12 شهریور 1403 - 9:52
نادر پورمهدی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان مشگین شهر معرفی شد
نسیم اردبیل_ طی مراسمی با حضور مسئولان قضایی، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی، قاضی نادر پورمهدی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان مشگین شهر معرفی شد.

به گزارش نسیم اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با اشاره به ایام پایانی ماه صفر المظفر رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) سبط اکبرش، امام حسن مجتبی علیه السلام را تسلیت گفته اظهار داشت ؛ قبول مسئولیت در دستگاه قضایی امری خطیر بوده و مستلزم کار جهادی و شبانه روزی است و اقدام بر اساس قانون در تمامی کارها و تعامل سازنده از ملزومات آن می باشد .

وی در خصوص اولویت های مورد انتظار مسئول جدید این حوزه قضایی گفت: توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم، توجه و اهتمام ویژه صلح و سازش بویژه در پرونده های خانواده، تلاش برای کاهش ورودی پرونده به محاکم، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مقابله جدی با هرگونه تعرض، تصرف و تحریب منابع ملی و منابع طبیعی از مهمترین برنامه های مورد تأکید در سند تحول و تعالی قضایی است که باید مورد توجه مقام مسئول در شهرستان باشد .
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله قاضی امیر نوعی ،قاضی نادر پورمهدی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی مشگین شهر معرفی گردید .

کلنگ زنی پروژه جدید ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعین، از دیگر برنامه سفر رئیس کل دادگستری استان به حوزه قضایی مشگین بود.

نادر پورمهدی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان مشگین شهر

لینک کوتاه : https://nasimardabil.ir/?p=16807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.